середу, 26 вересня 2012 р.

Модуль 10. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: усвідомити роль фасилітатора як координатора роботи групи. Оскільки при навчанні за методом проектів вчитель витрачає менше часу на безпосереднє викладання навчального матеріалу учням, процес навчання має бути добре організованим. Для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою, вчитель повинен уважно прислухається до того, що говорять учні, спостерігати за їх роботою, постійно маючи на увазі поставлені навчальні цілі. Учителю необхідно розробляти і розвивати інструментарій, що має на меті допомогти йому збирати, опрацьовувати та використовувати відомості про процес навчання учнів. Розробка таких інструментів дасть змогу сконцентруватись саме на тому, як і чого навчаються учні. Роль консультанта-спрямовувача-порадника вимагає від вчителя формування оновлених власних вмінь та навичок роботи та їх постійного вдосконалення, що забезпечить ефективність нового підходу до одержання знань учнем.У цьому допоможе порадник http://educate.intel.com/ASSESSING/(хлопці трохи допомогли у шаблонах). Правда така робота вимагає величезних затрат часу і власних зусиль, що, здається не зовсім вписується в 18-годинне (як мінімум) тижневе навантаження та "різношерстність" підготовки до уроків в різних як за віком так і за ступенем предметної обізнаності класах. Не слід забувати і про достатню матеріально-технічну базу в різних її аспектах... Та і не менш важливими є і санітарні норми роботи за компом, якщо той вчитель хоче бути здоровим сам і бачити такими своїх учнів.
А поміж тим я ознайомився із планом впровадження проекту та можливостями координування робочих груп в межах класу :)

Немає коментарів:

Дописати коментар