понеділок, 24 вересня 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть спрямовувати себе у навчанні. Допоміг прояснити більш чітко роль диференціації у навчанні.
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Учні повинні бути активним у власному навчанні;
- Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
- Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
Учитель маює так працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.

Немає коментарів:

Дописати коментар